Veelgestelde Vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via whatsapp of e-mail.

Dat klopt! We maken graag kennis met jou, en geven tijdelijk gratis ontwerpservice op je eerste bestelling. Wel is het zo dat we samen even kijken wat de oplage is en wat voor een soort ontwerp je nodig hebt.

Dit verschilt heel erg per product en is afhankelijk van jou wensen. Je kan je voorstellen dat een catalogus of brochure meer tijd kost dan een spandoek met logo. Vraag daarom altijd een offerte aan en laat je verrassen door onze ontwerpers!

Er is veel mogelijk, echter is voor drukwerk wel een bepaalde kwaliteitseis gesteld, het document moet minstens 300DPI zijn, en bestaan uit CMYK of PMS kleur. Weet je niet zeker of jouw document aan deze eisen voldoet? Wij helpen je graag.

Jazeker, dat is mogelijk. De kosten hangen wel af van het land en het gewicht van het pakket.

Wij kijken samen met jou wat de wensen zijn van je drukwerk product, ga je het gebruiken voor binnen reclame, of voor buiten, moet je er op kunnen schrijven? Op basis van jou wensen geven we je advies in materiaal en kwaliteit opties.

Indien nodig kan er een afspraak worden ingepland om samen met ons door de staalboeken te bladeren.
Dan kan je echt het materiaal verschil voelen.

Neem contact met ons op en we kijken samen wat er fout is gegaan. Het kan zijn dat het product beschadigd is met bezorging of dat er iets is fout gegaan in het drukwerkproces. Als het product onbruikbaar is kan er kosteloos een nieuw exemplaar worden geleverd.

Je hebt gebruik gemaakt van onze ontwerpservice, echter kom je er achter dat er toch een fout staat in je drukwerk. Dat is heel vervelend. Echter sturen wij altijd ter controle het ontwerpvoorstel naar de klant.

De klant moet zelf de controle uitvoeren op het bestand. Is het ontwerp akkoord dan wordt er gedrukt. AllerMedia is niet verantwoordelijk voor inhoudelijke fouten die worden geconstateerd na akkoord.